برای اضافه کردن فایلای صوتی به بازی میتونید از نوار دسترسی سریع گزینه  رو انتخاب کنید یا با کلیک راست کردن بر روی پوشه Sounds گزینه Create Sound رو انتخاب کنید:

با انتخاب گزینه Add Existing Sound میتونید فایل صوتی از پروژه دیگه خودتون رو وارد پروژه فعلی کنید.

با گزینه Create Group میتونید فایلاتون رو پوشه بندی کنید.

بعد از ساخت فایل صوتی جدید پنجره Properties اون باز میشه:

برای بارگزاری صدا، گزینه ای که در سمت راست نام وجود داره رو انتخاب کنید. صفحه انتخاب فایل باز میشه که فقط از فرمتهای Wave و MP3 پشتیبانی میکنه. به طور کلی، فایل های wav برای صداهای کوتاه بازی استفاده میشن چون نیازی به دیکود کردن برای پخش شدن ندارن. همچنین میتونید چند فایل wave رو همزمان پخش کنید. 

فایل های MP3 *.mp3 باید به عنوان موسیقی پس زمینه بازی استفاده بشن. در گیم میکر استودیو امکان پخش دو فایل mp3 به صورت همزمان وجود نداره. این فایلا حجم کمتری نسبت به فایل های wave دارن ولی برای پخش نیاز به دیکود کردن دارن که مقداری CPU رو درگیر میکنن. بخاطر همین امکان پخش همزمان چند فایل MP3 وجود نداره. 

بعد از بارگزاری فایل شما میتونید با استفاده از گزینه Play اونو پخش کنید. میتونید میزان صدای این فایل رو با استفاده از قسمت Volume کم یا زیاد کنید. گزینه Stop هم برای توقف پخش صدا وجود داره.

گزینه های دیگه این تب مربوط به تنظیمات فایل صوتی هستن که نیاز به دستکاری کردن ندارن!