با استفاده از افزونه تبلیغات مگنت می توانید در بازی های خود از تبلیغات بنری، تمام صفحه و ویدیویی استفاده کنید.
راهنمای استفاده:
در پروژه گیم میکر خود بروی روی پوشه Extensions کلیک راست کرده و گزینه Import extension را بزنید سپس فایل اکستنشن را انتخاب کنید.
یک آبجکت به نام obj_magnet ایجاد کنید و در ایونت create آن کد زیر را قرار دهید:
1 |
magnet_init(false, true); |
مقدار اول وضعیت تبلیغات تست و مقدار دوم وضعیت صدای تبلیغات ویدیویی می باشد.
تبلیغات بنری:
نمایش تبلیغات بنری:
1 |
magnet_show_banner("adId", x, y); |
حذف تبلیغات بنری:
1 |
magnet_remove_banner(); |
تبلیغات تمام صفحه:
آماده سازی تبلیغات تمام صفحه:
1 |
magnet_show_interstitial("adId"); |
نمایش تبلیغات تمام صفحه:
1 |
magnet_show_interstitial(); |
دریافت نتیجه آماده سازی و نمایش تبلیغات تمام صفحه:
در ایونت Social آبجکت obj_magnet کد زیر را قرار دهید
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
var type = string(ds_map_find_value(async_load, "type")); var result = string(ds_map_find_value(async_load, "result")); if (type == "MagnetInterstitialAd") { if (result == "onReceive") { /// اگر تبلیغات تمام صفحه دریافت شد } else if (result == "onFail") { /// اگر تبلیغات تمام صفحه دریافت نشد } else if (result == "onClose") { /// اگر تبلیغات تمام صفحه بسته شد } } |
تبلیغات ویدیویی:
آماده سازی تبلیغات ویدیویی:
1 |
magnet_load_rewarded("adId"); |
نمایش تبلیغات ویدیویی:
1 |
magnet_show_rewarded(); |
دریافت نتیجه آماده سازی و نمایش تبلیغات ویدیویی:
در ایونت Social آبجکت obj_magnet کد زیر را قرار دهید
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
var type = string(ds_map_find_value(async_load, "type")); var result = string(ds_map_find_value(async_load, "result")); if (type == "MagnetRewardAd") { if (result == "onReceive") { /// اگر تبلیغات ویدیویی دریافت شد } else if (result == "onFail") { /// اگر تبلیغات ویدیویی دریافت نشد } else if (result == "onRewardFail") { /// اگر تبلیغات ویدیویی مشاهده نشد } else if (result == "onRewardSuccessful") { /// اگر تبلیغات ویدیویی مشاهده شد } } |
نکته مهم:
حتما قبل از انتشار برنامه تبلیغات آزمایشی را غیرفعال کنید.